She always had that little drop of poison...

Hemma igen, med en ondskapt huvudvärk i antågande. Har haft hårspännen i luggen hela dagen, vilket mitt huvud inte alls uppskattat. Nu har jag tagit ur dem, så jag hoppas verkligen på snar förbättring. Mrrr.

Har fått ett par vinterskor av min kära mor, tack tack! Vet inte om jag fick en kofta och en kjol också, men det märker vi. Och så får jag ett par vita lågskor i julklapp, mamma på stan innan jul är en trevlig upplevelse. Ricard har för övrigt klippt sig nu, så han ser mänsklig ut igen! Lyckades få honom att köpa fyra snygga tröjor, vilket imponerade på mamma.

Nu skall jag rosta bröd och läsa lite Rasande Rose, sedan skall jag duscha och laga mat åt mig och Ricard (fläskfilé med ris och bea, mamma äter sallad) och sedan skall vi sjunka ner i soffan allihop och se på Notting Hill, eftersom mamma vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0