Plus/Minus just nu.

På plus-sidan:
  • Fyra skoldagar kvar. Sedan far jag till Gotland! <3
  • Att julafton är precis runt knuten!
  • Att jag har alla julklappar färdiga, och slipper julstressa en massa.
  • Stephen King's DET. Inga kommentarer nödvändiga.
  • Att min bror Fredrik faktiskt saknar mig!
På minus-sidan:
  • Jag tror att jag körde på grammatiktentan.
  • Den stora frånvaron av snö. Hallå?
  • Att jag fortfarande får en massa nya bett, och INGEN VET VARIFRÅN DE KOMMER! >_<
  • Det är stökigt som fan hemma, men jag är inte pepp på att städa.
  • Att jag inte kan få Dig att känna för mig som jag känner för Dig.

Kommentarer
Postat av: :)

jag håller med dig fullständigt. Sverige är så pinsamt så pinsamt när det kommer till offentliga personer. Vi måste inse att vi inte har några "stjärnor". Kanske Abba men vi tror att de är poppis i hela världen när många i själva verket knappt vet var de kommer ifrån. Vi har fått storhetsvansinne. linda rosing är ju ett praktexempel på skit.

2006-12-08 @ 11:30:47
URL: http://miamivice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0