Please my soul.

Blogg.se låg nere under hela kvällen igår, så jag fick aldrig posta något mer.
Nu är jag färdiggjord för skolan; har föreläsning mellan 9:15-12:00 idag. Brrrr, lär ju somna efter första halvan, haha.

Jag drömde en massa konstigt, men hinner inte skriva ner allt. Det "viktigaste" var att jag blev kload i tårna av små giftiga eremitkrabbor, och satt på en PC-burk som var på väg att sjunka ner i vattnet - alla visste ju att klogiftet i samband med det vattnet (fosfor var det i vattnet) var en dödlig kombination, så jag var livrädd men skolläkaren gjorde allt hon kunde för att se över mina krabbhugg.

Nu skall jag slänga upp min skolväska på ryggen och börja ta mig mot stationen; jag tänkte ha klackskor idag så jag måste gå försiktigt för att inte bli HELT dyngsur om fötterna.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ingen sömn på hela natten, föreläsning 10-12.00. Du är inte ensam om att somna :)

Och FFS, gör något åt dina drömmar. Okej att drömmar ska vara surrealistiska, men kan du drömma normalt NÅGON gång i alla fall? *drömmer själv bara normalt och aldrig surrealistiskt*

2006-12-07 @ 08:31:28
URL: http://blog.apokalypsens-4-ryttare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0