Paint it black

Ständig orgasmisk känsla: Za Frûmi - Vrapogat. OMG vad jag älskar orcher!

Nu har jag huvudet täckt av en sörja som minner mig om svart blod. Om en halvtimme skall jag duscha och kommer då att få kroppen dränkt i svart vatten. Mrr, mysigt. Eller inte. Nåväl, back in black och förhoppningsvis blir det bra.
Ser på Extreme Makeover medan jag väntar, jag upphör aldrig att förvånas.

Idag känner jag mig snygg, bortsett från buskiga ögonbryn.

Imorgon skall jag och mommo promenera till Inga och fika lite, och sedan skall jag på stan med mamma. Behöver då införskaffa följande:
  • Nätstrumpbyxor
  • Vita strumbyxor, eller tunna svarta
  • Party Feet
  • Hårspray
Remembah, remembah, remem-BAH!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Håller med dig om Za Frûmi! Helt sjukt bra grupp!

2007-01-15 @ 20:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0