Now she's slippin' on a uniform

Tillbaka vid datorn, och bakom mig: tillbaka bakom min rygg är hon. Lyssnar på lite And One och smälter maten (köttfärslimpa á Peter, mycket smakligt!)

Roande nog var jag precis lika populär som jag gissat: Folk har tydligen saknat mig. Fredrik kramade massor på mig, och jag har saknat honom mycket. Ikväll blir det kul runt matbordet! Och på onsdag kommer pappa hem igen, wohoo! (nu ligger hon i mitt knä och kurrar, hon är så söt att jag får hjärtknip!)

Mamma borde vara klar på sin lunch om kanske en timme, funderar på att ringa mommo och bjuda dit mig på fika, men jag tror att jag tar henne imorgon istället. Jag känner för att ha kvällen lite mer öppen - helst skulle jag vilja umgås med mitt posse, men får se ifall de har tid - och om jag skall färga håret ikväll eller inte. Ingen större stress på den fronten, visserligen, jag kan färga det imorgon. Visserligen funderade jag och Ricard på att hyra film ikväll.

Nu måste jag sluta skriva, kattan har varit uppe på tangentbordet fyra gånger och snart kommer det att gå illa med detta!

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0