Naughty or nice?

Mår bättre nu. Har ätit fem mackor och druckit lite O'boy, och den andra Ipren jag fick i mig verkar ha hjälpt.

Skall ringa mommo efter att Juan har ringt mamma, så får vi se ifall hon har lust att bjuda på lunch imorgon. Annars kanske jag kan ta en fika med henne eller något, det ordnar sig. Imorgon skall jag på bio med Ricard och se den där "Eragon", även fast den verkar riktigt dålig, haha. Men han vill se den, så... Egentligen hade det varit bättre att gå och se den efter jul, får se ifall jag kan övertala Ricard. Jag känner mig helt ...låst vid hemmet, kinda. Jag har haft två dagar på mig att gå ut och göra saker, och ändå sitter jag bara inne och glor. Håhå, jaja.

Skall nog hämta min stickning och se ifall jag kan komma någonvart med den, hade varit skönt att få klar min halsduk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0