...my heart burns there too.

Nyvaken. Jag vaknade nu vid tjugo i, tjugo minuter innan min klocka skulle ringa. Har tung skalle, och det känns som att jag misslyckats med ytterligare en natts sömn, även fast jag inte kan minnas att jag alls vaknat till under nattens gång.

 

Drömde något jättemärkligt men spännande, även fast det just nu är väldigt svårt att sätta fingret på det. Något… om någon grön giftgas, tror jag. Och om någon – Niles?! – som slängde mig över axeln och sprang iväg. Och fler saker åt det hållet. Jag antar att det var en skum sexdröm av något slag, men jag är inte säker. Lite …suggestiv ondska, eller något.

 

Städa idag. Skall bara skriva klart det här, sedan är jag igång. Mamma och Ricard kommer om bara TVÅ dagar! Jag är helt eeeek! (en del av det eeeekandet beror på att jag inte hunnit städa, dock ;)) och jag kan knappt bärga mig! Tur att jag har typ två säsonger kvar av Frasier att se på ikväll och imorgon, haha. Och som sagt, Sound of Music.

 

Jag måste komma på vad jag skall ge Ida och Amanda, såvida jag inte hinner åka till Helsingborg imorgon… Eller idag, for all that matters. Jag måste se över min ekonomi också.

 

”Kathy’s song” i högtalarna. Kärlek.

Nu skall jag sjunga, dansa samt clean this joint. Återkommer mer av drömmen i min minnesbas slänger jag in mer av det här sedan.

 

(och så håller vi tummarna att detta går att posta sådär efter tolv!)

 

 

 


Skrivet 09:50, torsdag 14:e december


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0