Min nya lillasyster.

Samtal från mamma. Tydligen har de nu skaffat en ny kattunge, istället för den konstige Benny som bara satt och stirrade. En liten kattfröken har de nu, som pappa vill döpa till Smaugin. Mamma sade att hon är jättesöt, nyfiken och på tio minuter redan gjort mer än Benny gjorde under hela sina två-tre veckor hos dem. Kul, då får jag en rolig liten flicka att leka med när jag kommer hem!

Sett sex episodes av Frasier, skall se några till. Är helt trött efter nattens brist ryckiga sömn och var på väg att somna nyss, får se ifall jag kan somna tidigt ikväll så att jag orkar med mitt städande jag skall ta mig för imorgon. (ser nästan fram emot att få städa av lite! Om jag orkar skall jag som sagt försöka få köket avklarat imorgon…)

Jag fattar inte varför internetet inte fungerar i min laptop? Det står att jag har full mottagning och att jag är ansluten, men vare sig IE, Mozilla FireFox eller MSN vill fungera för mig, så istället får jag sitta här och skriva i Works, som en annan n00b.

Behöver tvätta håret. Det känns lite …kladdigt. Vax och gelé.

Oh! Nu har jag pratat i telefon med mamma igen, jag har hört Smaugin prata i bakgrundne! Hon piper jättegulligt, ”meeeow”. Lublub! Jag ser verkligen fram emot att få träffa henne på måndag natt! Meeeeeow, meeeow! Kittenlove!

 

 


 

Skrivet ~17.00, onsdag 13:e december.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0