Midnatt råder, tyst det är i husen

Nyss hemkommen efter en timmes nattpromenerande med Älsklilla. Nu skall jag sätta iPoden på laddning och sedan krypa i säng och läsa klart min bok, såvida jag inte somnar först. Imorgon skall jag umgås med Elenaria samt leka med kattunge, och kanske även pynta mommos gran, såvida det inte blir att vi gör det på lördag istället.

Snart jul. Jag har vinterrosor på kinderna och solsken i blick, eller whatever. Nu är jag sugen på sängen, så god natt på er, and don't let the bedbugs bite you!


Zombie.

Post scriptum: Jag är mer hardcore än pirater - jag har en kattunge på axeln!
Post post scriptum: Cyklade förbi två väldigt överförfriskade tonåringar på vägen hem. Ingen av dem kunde gå rakt, ens gå ordentligt. Jag är glad att min bror sitter i sitt hybbel och LAN:ar med David istället för att slå runt på stan.
Den samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0