Men inatt, inatt, just nu är det bara jag och du.

Trodde just att jag fick näsblod, men det var fel.
Tentan känns som för två sekunder sedan och för ett år sedan, och jag känner allmän tidsförvirring.

Imorgon får jag gå upp typ senast tio och se till att diska järnet samt städa av så att mitt hem ser lite mer representativt ut, iochmed att jag får besök!

...jag tror att jag just hittade ett stråk katthår på min tröja. Lagom skumt.
Jag har inte haft den här tröjan i närheten av en katt någonsin.

Nu gör mina ben ont, och mina ögon läser ord som inte finns.
I bid thee a good night och allt sådant där. (för övrigt så är jag sådär lite småkär i Niles igen, efter två timmar Frasier <3)

Kommentarer
Postat av: caroline

åh niles!

2006-12-03 @ 09:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0