Life is plentyful but nothing lives.

Nu har jag varit och postat brevet till mommo - se vad duktig jag kan vara! -  köpt en julklapp till åt mommo, köpt färgpennor och tomma vita kort så att jag kan göra julkort åt familjen och åt mommo, samt köpt chips till kvällen. Funderar på att se på Sound of Music och slappa lite, annars blir det kanske lite mer mysa-ner-sig-i-sängen-och-se-på-Frasier. ...eller läsa mer i DET. Jag har bara läst typ hundra sidor so far, men jag är redan igenom boken tusen gånger om i huvudet. Och jag avskyr att den tar slut.

Nu skall jag stänga balkongdörren och försöka rita snygga tomtar och granar och whatnot. Jag misstänker att det kommer att se ut som att Mr. Bean har tecknat korten, men ..det är tanken som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0