It's a trap!

Sitter via voicechat med Ricard och snackar skit. Ungen dillar mest en massa goja om WoW samt sjunger ...WoW-låtar, men ändå.

Det bidde inget städande. Jag slog in de sista julklapparna och landade framför datorn igen. Behöver göra lite skolarbete, duscha samt äta, men vill hellre gå till Preem, köpa chips och sedan se Frasier. Får se hur jag gör...

Uppe i 47 besökare idag. Oj. Jag börjar känna press på att skriva något vettigt här, haha, men just nu är jag så söndergäspad i hjärnan att det bara blir svammel av det hela... Jag återkommer förmodligen med något vettigt senare.
Skall ta en kik på min analysuppgift jag skall lämna in kompisbearbetan på imorgon och sedan skall jag tramsa iväg för att fixa lite sweets att ägna mig åt whilst watching Frasier under kvällen.

Well... Jao, det var väl ungefär vad jag hade att säga just nu, faktiskt. För tillfället idlar jag på 4chan och lol:ar lite. Och som sagt, pratar med Zzucken (som just började sjunga Lemon Tree, rädda mig!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0