It doesn't matter much to me, as long as it's dead

Finfina julklappar! Frasier, 2 säsonger. Skullcandy-lurar av modellen HESH (störtskönt ljud i!) Min rosa mobil! Ett par askoola skor Sega köpt i Thailand. En rosa väska från Sega. Ett schysst headset med mic från Zzucken. Tusen spänn - mellandagsrea, någon? VInterskor från mamma (och ett par jättegulliga vita vår/sommarskor, men de är kvar hemma) En massa lotter av olika slag. Och så vidare :)

Nu skall jag slänga över lite Misfitsbilder i mobilen samt lite trevlig musik att ha till ringsignal; Funderar på att ha en Misfitslåt när det ringer, om det går att få bra ljud i det hela. Dumt om man inte hör sin gulliga rosa mobil... Jag gillar rosa :)

Nu skall jag pula vidare, jag ville bara uppdatera er lite på läget. Ikväll skall familjen kasta Dart och jag skall se säsong sju av Frasier och dregla över Niles. Ooooh, sicken karl.

3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0