In your face, mofo!

Jag klarade språkinlärningstentan!! Helt lycklig. Jag fick 20 av 40, precis vad som behövdes för G, men det gör mig inte mindre glad! Ett G är ett G!! :D

Läkarundersökningen... Damen jag var hos kikade på mina bettmärken, såg jätteförvirrad ut, och bad att få hämta en kollega. Sedan stod båda två och kikade på mina bettmärken och var jätteförvirrade, tills den ena trodde att det kanske kunde vara kvalsterutslag. Så. På onsdag förmiddag skall jag till överläkaren, ta blodprov och så se ifall jag har blivit allergisk mot kvalster. Om så är fallet kommer jag att behöva köpa skitdyra speciallakan att slå in kudde och madrass i  - "jääj". Nåväl, man skall inte ropa hej innan man är över bäcken - kanske tror han att det kan vara något annat?

Jag blev helt glad av en kille på tåget som satt och åt en lussekatt, varpå han tappade en relativt stor smula - och plockade upp den! Herregud, det är ju bara att låta den ligga ju. Så jag tyckte att han var jätterar, men det sade jag inte. Jag lyssnade på Green Day och log åt tentaresultatet istället!

Imorgon skall vi lämna in vår jätteseriösa analysuppgift. Magnus och Markus skall läsa vår och kompisrätta, och vi skall läsa deras. Vi tror att de inte kommer att gilla våra skumma omskrivningar och uttryck, haha. Fördomar?

Nu skall jag äta lite, jag är dödshungrig och helt slut, kinda.
Sedan skall jag kolla om jag har 3000:- på mitt bankkonto, och då kanske planera en shoppingdag nu i veckan. Saknar julklapp åt mommo och åt pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0