I'll wait for you until the end of the world.

...jag försöker ju att inte bry mig, och på sätt och vis gör jag kanske inte det; men samtidigt, när jag ser ditt namn på msn - eller än värre när det saknas på msn - så hugger det till lite. Det gör alltid ont att inse att man inte var så viktig trots allt.



Frasier hjälper mig hålla modet uppe. Får se ifall jag kanske ser lite Sound of Music ikväll också... Kanske.
(säsong fyra, skiva 4, avsnitt 20: Daphne hates Sherry. Jag säger bara omg - Niles i vitt. o_O)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vänta bara inte för länge, jaG kände så ett tag också, när jag slutade bry mig, så började han bry sig, vet inte, kanske så killar fungerar.

2006-12-15 @ 16:59:41
URL: http://so9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0