If you lead - I will follow, if you spit - I will swallow. Ewww.

Massor av finfina bilder postade idag! Hoppas att de var till nöje för er, själv uppskattar jag sannerligen lite färger i inläggen (eftersom jag, eh, läser min egen blogg hela tiden...)

Ser fram emot när klockan drar sig mot tolv imorgon middag, då är det dags för mig att gå på jullov! Hem, städa, se på Frasier och tvätta. Kanske är det bara jag som roas av och ser fram emot sådana saker, men jag stör ingen och ingen stör mig och så fortsätter vi i en evig circle of love. Eller något.

Min nacke gör ont. Idag har jag suttit på soffan istället för i sängen... Vet inte om jag skall göra vana av det; jag funderade ju som sagt på att göra en läshörna i hörnet vid tv:n och sängen, vilket inte alls fungerar om jag nu vill fortsätta ligga på sängen och glo på tv. Måste fundera lite... Visserligen skadar det inte att prova ett tag!

I skrivande stund har jag 999 unika besökare på bloggen sedan jag började skriva i augusti. Inte så mycket kanske, men jag klagar inte. Jag VET att jag har en liten läsarskara, jag hoppas bara att den skall öka lite. Men man kan inte få allt här i livet!

Nu skall jag gå till sängs, läsa lite i Det (kanske till och med avsluta Det) och sedan försöka sova lite innan skolan imorgon. Dock misstänker jag att jag som vanligt kommer att sova ryckigt och oroligt och vakna tröttare än jag var när jag somnade. Nåväl. Som sagt, sista skoldagen, och om vi får köra vår redovisning innan rasten kanske jag kan smita hem då redan, om det inte är massa fler viktiga saker på schemat för dagen.

Hjälper Älsklilla med sin uppsats, hoppas att jag är till hjälp snarare än stjälp.

...mamma satt förresten och kelade med Smaugin när hon ringde mig förut. "Hon är så söt!"
Jag ser fram emot att få träffa vårt nya lilla tillskott till familjen! De Hellbergska katterna får ju stå ut med ett och annat! Och jag tror att mamma mår bra av att ha en kvinnlig bundsförvant lite närmre inpå än Skåne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0