I want your skull, I need your skull



Jag tog lite sovmorgon idag. Jag har varit så duktig på att släpa mig upp vid tio varje dag, så jag tänkte att jag förtjänar att få sova lite längre. Minns inget av mina drömmar, har knappt ens fragment flytande, men men. Man kan inte få allt här i världen, och ni kan inte få mina drömmar idag.

Diskuterar ögon med Tobbe, lagom annorlunda... Vaknade till när jag fick sms av honom i morse, men sedan somnade jag igen. Nu har jag lekt med min mobil och ställt in lite signaler och sådana saker. Skall se ifall jag kan koppla in mobilen i datorn igen - jag försökte lägga över lite bilder, men det strulade bara :S

Vår kalkonlunch blir en tidig kalkonmiddag istället, då vi istället för klockan ett skall äta vid fem-halv sex. Mrrrr. Kalkooooon. Jag kommer att vara ett dreglande kolli fram tills jag har fått äta - julskinka i all ära, men det är kalkonen som gör mig varm om hjärtat.

(för övrigt kom vi på det roliga i likheten mellan lussekatt och Lucy-katt. Ha-ha.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0