I don't think anybody likes you.

Nu skall jag gå och köpa mjölk och pålägg, och sedan kommer jag nog att parkera mig i köket så att jag kan plugga in de olika kriterierna för de olika bisatserna ifred. Datorn tar lite för mycket av min uppmärksamhet just nu, och det är inte alls bra eftersom jag har en tenta om 15 timmar.
Tänkte försöka komma i säng vid typ tio eller något också, och se till att läsa igenom mina anteckningar innan jag somnar, samt imorgon när jag vaknar. Jag skall nog komprimera dem lite, och se till att jag får med allt det viktigaste och svåraste på ETT papper, så harj ag det att utgå ifrån.

Håhå jaja. Detta lär ju gå käpprätt åt helvete, haha. Jaja, kommer att göra mitt bästa i vilket fall. Hrrr.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Vi sitter visst och plugg-campar på varsitt håll. Jag med min mördartenta på minst 24 sidor och du med dina satser. Stor och sympatisk kram!

2006-12-01 @ 20:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0