Himlen faller högt mot min nakna hud

Kalkon. Mmm, dreamy. Mycket mätt, mycket nöjd. Magen full av trevlig fågel och ljuvlig sås.
Tänkte se lite Frasier, men det sitter fem skrikande människor runt köksbordet och väsnas like there's no tomorrow. Är nu inflyttad i mitt rum istället - thank god för trådlöst nät!

Klockan är bara tjugo i sex, men det känns som att den är typ nio-tio. Funderar på att få på mig lite kläder och ta mig till affären, det hade varit fint med lite chips eller godis... Får se om jag orkar, just nu är jag mer pepp på Frasier, faktiskt. Stör mig dock fortfarande på att jag måste vänta till maj innan jag kan se de tre sista säsongerna, grrr! I den här takten blir jag lugnt klar med säsong sju ikväll, och då lär jag ju sluka säsong åtta imorgon. Suck.

Jag delger er Dagens Ögongodis och video senare, jag har lite dålig inspiration just nu. Får se hur länge jag orkar keep up med det här, blir det en hit så skapar jag nog en egen kategori för de inläggen.
Nu skall jag bädda ner mig lite och se vidare på Frasier.

Puss och kvitter på er.

Kommentarer
Postat av: Miguel

Woho, äntligen någon som skriver något som är värt att läsa =) Gav faktiskt bort en Frasier-box i julklapp, och ägnade en del tid åt att diskutera just Frasieravsnitt idag..

2006-12-25 @ 17:44:02
URL: http://dissonans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0