Here comes the snake

...det är en bild på Bert Karlsson i dagens nöjessidor i Aftonbladet. Och man skulle lätt kunna inbilla sig att det där mörka som flyter under hans navel är hans snopp. Jag hoppas för mitt eget sinnes skull att det INTE är som jag befarar. Herre min je, det är ungefär det SISTA jag vill se här i livet, gawddammit!

Apropå att se; jag såg klart de tre sista episoderna av Frasier, och det var banne mig hack i alla tre. Tog ut skivan två gånger och rengjorde den, men det fungerade inte. Fan. Får prova hemma i min dvd sedan, och hoppas att det fungerar way bättre där.

Nu skall jag strax gå till sängs, 57:an skulle skicka över lite bilder på sina nya linnen först. Imorgon skall jag nog be att få låna mammas kort och ge henne min femhundring, så att jag kan få beställa pyjamasen och klänningen; pyjamaslinnet kan jag lätt ha som vanligt linne i skolan eller whatever. Och med korsett till borde det vara en vinnande outfit!

Är fortfarande helt eeek över de söta skorna jag och Elenaria införskaffade idag - de kommer att komma väl till pass! Måste dock påminna mig själv om att köpa Party Feet, annars blir det ledsna fötter som svirar runt i rara hiheels nu i helgen - icke att fördra.

Skall under morgondagen färga håret och fixa lite, och på kvällen blir det - vilket jag redan tjatat lite om - rollspelande. Får se ifall jag kanske hinner slå Simon en pling också! It's been a while och sådant är alltid trist. Men nu: Sovdags, så fort 57:an får tummen ur och skickar mig sina pixxors. (as the old saying goes: Pixx or it didn't happen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0