Grey christmas.

Nästan klar med storrummet. Det blir riktigt fint här ju! Upptäckte också vad det är som är fel på min säng; det ena sängbenet har vikt sig, så jag har bara haft tre ben under mig på natten. De är väldigt korta, 10cm, och eftersom jag sällan lägger vikt i det hörnet så har det inte riktigt märkts, även fast jag sanningen att säga har haft mina misstankar åt det hållet.

Fick just sms av Lotta, tydligen verkar det som att det ordnar sig med det mesta här i livet ändå! Omtenta i Struktur 1 (grammatiken) är vecka elva (oj, det är ju aslänge tills dess :o) och vi har lov att läsa grammatik med den kursen som sätter igång nu vid terminstarten, med nästa klass alltså. Vad skönt, då kan jag koppla av grammatiken en stund. Struktur 2 påverkas tydligen inte alls av vårt U FAIL i Struktur 1, wohoo!

Nu skall jag städa vidare, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0