For fifteen days (and not one more) I have dreamt - but not before!

Ohyes, zzzzzzzombie så att det räcker till idag. Jag känner verkligen att jag kommer att kunna contribute med något till vår redovisning. Med min tur så kan jag fan i mig slå vad om att det inte går att skriva ut, att skivan blir repig och att vi står där utan vårt material. Kul. INTE. Jag är inte nervös för vad vi skall säga, de andra kommer att sköta det mesta av snacket eftersom de pratar långsammare än mig (vi måste ju lyckas fylla ut hela vår kvart) så jag kör introsnacket samt svarar på frågor om min dialekt. (jag har en misstanke att de kommer att förundras över ord som "tjoffse" och "snorpige" :P)

Dagens färger är svart och vitt, jag kör lite sådär hellish cheerleader eller något. Kommer att somna på tåget, befarar jag.
Känns för övrigt lite märkligt att jag för en gångs skull förberedde och fixade klart allt skolarbete IGÅR redan, istället för att skjuta upp det till sista sekunden idag. Duktig flicka, ät ett äpple till.

...Zzzz....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0