Every second counts.

Jag har numera en läkartid bokad halv nio på måndag morgon. Grrruff, blir en trög dag. Ledig onsdag och fredag, dock. Så... Vi får för övrigt tillbaka våra språkfärdighetstentor då. Fortfarande inget resultat uppsatt i skolan, trots att det är på tiden. Nackdel. Jag är fett nyfiken på hur det gick.

Åt thailändsk mat med Lotta, just nu känner jag mig en aning illamående (på ett åksjukt sätt, kinda) och vet inte om det beror på maten eller på trötthet eller whatnot.

Skall plugga som en dåre nu; jag har lärt mig hur man definierar OP och SP nu, alltid något. Så... primär satslösning, min ärkenemesis! ...måste även plugga in lite andra saker som jag för tillfället åsidosatt för att komma någonvart med bisatserna och satslösningen. Nåväl. Det får gå som det går.
Jag har tvättid direkt efter tentan, och sedan skall jag mysa runt hemma och julstäda och ha mig. Funderar på att baka lussekatter i helgen också, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0