Djävulen bor i min arm

Idag är inte en vanlig dag. Vanliga dagar bor Djävulen i min näsa. Idag bor han i min arm. Jag har en djävulsk träningsvärk från allt dart-spelande under gårdagen. Hela min högerarm är ett kolli och det gör ont om jag försöker lyfta armen för högt. Någon mer än jag som tror att jag kommer att få problem när jag skall ta av mig korsetten ikväll? Jag hoppas sannerligen att mamma är vaken när jag kommer hem och skall gå till sängs, annars har jag vad man i vissa religioner kallar "problem". Jag kan inte sova i korsett, ju.

(fast jag tror att Djävulen har ett finger eller två i näsan min också, den är också djävulsk idag. blargh!)

Mamma vill att vi lämnar tillbaka Lucy eftersom hon verkar sjuk. Jag säger att mamki skall prata med veterinären, vi får se vad som händer. Lucy är lite magsjuk, alltså, och det innebär att fem av våra sex matbordsstolar har råkat ut för små olyckor om vilka man ej bör tala.

Nu skall jag nog se lite Rain Man med mamma, och sedan duscha och byta om. Mmm, fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0