Dagens erbjudande!

Somnade för övrigt någongång runt ett, tror jag. Vaknade till kanske fem-sex gånger under natten (eller, snarare sagt under den arla morgonen) och stirrade på klockan. Konstaterade att det var flertalet timmar kvar tills jag skulle vakna, och somnade om. Och uppepade detta minst en gång i timmen sedan. Hrm. Jag vill ha sömn utan avbrott, tack. OCH jag vill ha tentaresultat - håll alla tummar idag, så kanske det har dykt upp!

Hungermonstret i min garderob (läs: mage) föreslår att jag skall gnaga av mig en arm eller månne ett ben för att tillfredsställa den lille rackaren, men just SÅ lättflörtad är jag inte. Zombie vet bättre, zombie äter i skolan sedan. Macka, alltså, inte folk eller kroppsdelar. (skelettet under sängen försöker också övertala mig, men han är ute efter andra saker den djäveln!)

Funderar på att koda om min blogg och ge alla mina vänner och fränder små vackra monsternamn istället. Eller så börjar jag helt enkelt göra det iochmed årsbytet. Att det är jag som är Zombie vet ju alla, men ...vem vet vem som är ...Frankenstein? Ingen! Inte jag heller, å anda sidan, men ändå! Koder, var det ja.

Men, kära bloggbesökare. Då jag vet att min blogg inte alls uppfyller de krav bloggläsare gärna ställer på sina bloggare idag så undrar jag lite försynt vad det är ni saknar hos min rara rosa lilla zombieblogg? Vill ni ha mer av mina ilska skrik mot diverse saker som stör mig? Mer filosoferingar över kärlek och relationer? Mer emognäll, mer glädje, mer citat eller skumma bilder?
Jag kan inte skriva om politik, för det intresserar mig inte och jag är inte alls insatt.
Jag kan inte skriva om nyheter och Just nu-relaterade saker, för jag är inte insatt där heller.
Jag kan inte skriva om mode, för jag bryr mig inte om annat än mina egna kläder.

Så... vad vill ni läsa? Jag roar er gärna om jag har möjlighet. Varför har en blogg om ingen vill läsa?

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Oh, det handlar ju om dig och vad som händer i ditt liv. Det vill jag läsa.

http://www.questionablecontent.net/view.php?comic=772
For zzzzombies....

2006-12-13 @ 14:00:46
Postat av: Elenaria

Jag är rätt nöjd med att kunna följa ditt allmänna liv och så vidare, stumpan. Det gör att man inte är helt borta när man ses igen.

Och här får du dagens dos kadaverhumor!
http://www.questionablecontent.net/view.php?comic=772

2006-12-13 @ 23:23:22
Postat av: Jocke

Jag lovar att läsa om du skriver om uttrar, hjärnor och allmänt bös.

2006-12-13 @ 23:32:43
URL: http://jycke.blogg.se
Postat av: Anonym

haha!! "blogg.se är snel hest"

you are funny =D

2006-12-14 @ 00:31:22
Postat av: kribz

jag måste vara så där tråkig och säga att bloggen är bra som den är :)

2006-12-14 @ 14:30:00
URL: http://kribz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0