Creepylicious

Sov en timme till. Mår en aning bättre nu, men känner fortfarande av lite illamående. Skall ta en Ipren och sedan slänga på mig lite kläder, så hoppas att jag mår bättre sedan. Ricard är tydligen hos en kompis nu, så jag hoppas att han kommer hem i tid så att vi kommer iväg till mommo sedan. Det får bli en väldigt stilla dag idag, så att jag får krya på mig lite till imorgon. Fattar inte alls varför jag mår så illa... Igår åt jag ordentligt, drack massor av vatten och sedan sov jag ett normalt antar timmar under natten - så varför vaknar jag för andra gången sedan jag kom hem och känner att jag bara vill kräkas?
Lagom spooky.

Kanske ta en macka... Får se.



[Edit:
Detta är för övrigt mitt 500:e inlägg. Go me!]



Kommentarer
Postat av: Elenaria

Kan ju vara att du kommer hem och slappnar av utan att vara medveten, och kroppen bara... "Ah... äntligen... nu tar vi och lugnar ner oss, går ner i varv, slappnar av, låter immunförsvaret vila en stund så det kan fungera bättre sedan."
Jag blir ju alltid efter-tenta-sjuk, till exempel. Och komma-hem-sjuk.
Krya på dig, stumpan!

2006-12-23 @ 14:50:06
URL: http://pointyear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0