Cotton candy.

Jag började förresten äntligen sticka på min halsduk! Keep up the good work, så är den kanske klar när jag sätter min fot på gotländsk mark på måndag natt. Mmm, vore superbt. Jag hade en låååång svart halsduk som jag förlorade på en förfest för ett år sedan, och den har jag saknat ever since. Jag har en lila, men den har jag svårt för att matcha med resten av mina kläder. Jag klär mig ju gärna i rött, och rött och lila är inte en rolig kombination. Däremot är det snyggt med den lila halsduken när jag har lila eller blått på mig. Så, det skall bli skönt med en helt svart halsduk, för då behöver jag aldrig bekymra mig för att inte matcha ordentligt.

Min säng är en röra, men när jag städar imorgon så skall jag tvätta alla lakan, vädra täcket och kuddarna och sedan, på kvällen, somna i en säng som är som sockervadd. (fast utan allt kladd. och socker. och sådär... uh... point being: white and fluffy!) Jag sover alltid gott, men aldrig bättre än när jag är ivrig och har en underbart nybäddad säng. Frågan är om jag kommer att kunna sova dock, jag lär vara helt uppspelt över att Ricard och mamma kommer hit på lördag middag! ("Någon gång mellan elva och ett" sade mamma, whee!)

Min lägenhet börjar bli väldigt fin. Kanske tar jag till och med lite bilder på den imorgon! Vi får se. Jag tror att i alla fall Elenaria och Älsklilla är intresserade av se bilder, måhända? (förresten är ni båda damer hjärtligt  välkomna att svänga nerförbi lilla Kävlinge anytime för att hälsa på! min dörr står alltid öppen för er, vet ni! ...gäller alla andra av mina vänner som läser här också, visserligen :))

Mer bilder i min blogg! Jag gillar färger och former!


Kommentarer
Postat av: Älsklilla

Var ju tvungen att ändra nicket där ;D
Jag vill se bilder! Speciellt om du julpyntar.. du pyntar alltid så fint ^^

Nu är det nästan klart. Jag har gått på halvfart.. men nu är det nära. Tack för hjälpen ikväll honey.
Puss

2006-12-15 @ 05:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0