Cherry pie

Tappat drömmen igen. Dock var det något relativt roande (jag minns byggnader) och jag tror inte att någon av mina kursare var med igen.

Jag upptäckte att jag typ inte har packat med mig min mobilladdare, så batteriet dör vilken sekund som helst. Alltså: Jag nås via min hemtelefon eller via msn (eller via bloggen) och så illa är det, tyvärr. Snälla, läser ni här så skicka inga sms - min lur kommer att stendö!
Jag råkar ju veta att jag får en ny mobil i julklapp (hint hint nudge nudge) så ni kan gärna få höra av er då, men just nu är min mobil teh död.

Nu skall jag fixa håret lite och sedan ta min dator under armen och knalla till bowlinghallen där hon skall få stå ett par timmar under dagen. Sedan skall jag nog hem till Elenaria - jag skall slå henne en pling nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0