Arla julmorgon

Jag har sovit, vaknat, sovit, vaknat, sovit hela natten lång. Vet inte varför jag pendlat så mellan sömn och osömn, men det gör en inte helt pigg nu när man stigit upp.

Skall snart duscha, sedan skall jag slå in de sista klapparna och vänta på att mommo kommer och vi skall fara ut på kyrkogården till Anna. Solen skiner, och det är förmodligen ganska varmt ute. Märkligt julväder, men men. Klaga på vädret är typ det tristaste man kan göra... Utöver att diskutera Fuglesang, iochmed mitt stora bristande intresse på den punkten. Yay, go him, men ...nee, jag är inte så inne på det där.

För övrigt har ingen orkat släpa upp och lägga julklappar under granen ännu. Jag får rycka tag i Zzucken och göra ett krafttag sedan, I guess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0