All you ever do is bring me down.

Just ja, angående grammatiktentan: Johan är hemma sjuk, så Henrik sade att vi kan räkna med att resultaten dyker upp i slutet av veckan. Kul, det sista jag kommer att se i skolan innan jag far hem över julen är ett stort UK. (såvida jag inte av någon otroligt märklig anledning får ett G, trots alla mina farhågor och försöker till dräpta förhoppningar)

Snart vet jag om skivan blev korrekt utbränd. Sedan skall jag gå till affären, lär bli dyngsur. Funderar på att vara tantig och ta mitt paraply med mig. I vilket fall som: Sedan skall jag väl kanske äta något, fast jag tror att jag håller mig till chips ikväll, och så blir det mysa och se på Frasier som gäller! Mrrrr, Niles <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0