Säg bara att vi flydde ifrån mera än vi vann.

Jag formligen ÄLSKAR hösten! Hösten närmar sig med stormsteg (no pun intended) och det märks så tydligt. Det luktar höst, det är mörkt och djävligt och det känns i luften. Jag älskar höst, det tål att upprepas. Jag älskar att man måste klä sig i tjockare kläder, jag älskar regnstormarna, jag älskar att sitta inne med tända ljus och stirra ut genom fönstret, jag älskar att lyssna på bra musik och höra spöregnet i bakgrunden, jag älskar höstpromenader, jag älskar färgerna på löven, jag älskar att det luktar ruttnande löv och jag älskar friheten man känner av att springa runt i höstlandskapet. Hösten gör mig hel.

Skrev ett relativt långt inlägg igår, men när jag tryckade "Spara & publicera" så försvann det, dammit. Jag har för mig att det var ett ganska viktigt inlägg, men jag klarar mig ändå... Det var mest ett försök att plocka upp mig själv efter mitt senaste whinande.

Flyttar från ön om fem dagar. Äventyr! Vi får se hur det går med allt. Förmodat på tisdag eller onsdag får jag min laptop! Ge mig nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0