Kult!

Tss, har totalt glömt att skriva: Vi spelade ju Kult igår! Jag spelar mentalskötaren Eva Schultz, 19 år gammal. Var lite halv-opepp på det innan, kände inte alls att jag hade koll på något, men det var riktigt kul! Väldigt bra grupp, bra spelledare och jag trivs med rollen. Det är bra förutsättningar för bra spel! Ser fram emot fler spelsessioner - förhoppningsvis blir det ofta och regelbundet spel.
Min stackars roll har hittills mest varit förvirrad och förskräckt - hoppas att hon får en chans att få läget under kontroll snarast. Visserligen passar det mig bra, eftersom jag fortfarande inte är insatt, och ju mindre jag vet desto mer förvirrad kan jag med rätta låta rollen vara... Nåväl. Rollspel ftw!
Skrev ett långt dagboksliknande inlägg via min karaktär idag, där jag redogjorde för hennes dag. Enligt Monika var det tre sidor i Works, hoho. Jag använde så litet typsnitt att det inte framgick hur mycket det kunde vara... Nåväl. Det är alltid bra att ha stabila minnesanteckningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0