Du är för dålig för att kasta sten.

Det blir en lågmäld kväll. Skall grilla och mysa med min föräldrar, sedan hade jag nog heller inga större planer på att gå ut. Skulle dock kanske ner på stan en sväng med mamma, vi får se var det bär hän!
Några timmars skitsnack och allmänt utbyte av länkar, bilder, musik och fula smileys gjorde att jag fick mer distans till allt jag var upprörd över, och nu har mitt undermedvetna redan börjat gömma undan alla vassa partiklar inom mig. Det är bra. Jag vet att det här är fel sätt att handskas med saken - man skall egentligen ta tjuren mellan hornen och verkligen konfrontera whatever det är som får en att må dåligt, men så länge jag klarar av att hålla mina murar uppe väljer jag hellre den lätta lösningen - glömska.

Beställde en trevlig liten laptop idag. Enligt försäljaren är den bra, jag hoppas att det stämmer också. Den VERKAR ju faktiskt bra, och med tanke på att jag sade att jag var villig att betala upp till tvåtusen mer än den datorn vi till slut settled for så tror jag inte att han lurar mig - han hade ju kunnat föreslå en dator för elvatusen istället för åttatusen.
Skall se ifall jag inte, med mina föräldrars monetära bistånd, kan få beställa den där iPoden jag vill ha också. 30 gig, svart, lasergravyr på ryggen... Jag är verkligen i desperat behov av en bra mp3-spelare. De två jag har haft hittills har omotiverat begått harakiri utan yttre provokationer - jag kan verkligen förstå att mina mobiltelefoner går sönder, eftersom jag tappar dem, spolar vatten på dem, lägger dem i solen och så vidare, men mina mp3-spelare? Jag behandlar dem som om de vore mitt barn! Bah! Dumma moderna teknik som inte klarar av MIG. Jag är teknologins baneman. (-kvinna)

Återgick till mitt gamla vanliga nick på www.helgon.net idag, är återigen (ö)känd som Lord_Knubbdäck. Ni måste erkänna att det är ett djävligt hawt nick, jag får alltid fans när jag byter nick!
Nu börjar jag få musarm i fel arm? Typ tangentbordsarm... Skall alltså sluta skriva nu. Ville bara uppdatera er lite på läget.

Tjipp och wog!

Kommentarer
Postat av: Teotilda

i love this page keep it up.

2009-08-26 @ 07:56:42
URL: http://teotilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0