The sound of a dying giraffe

Efter över ett år med svart hår var det dags att bli rödhårig igen. Jag gillar svart hår, det är lättskött och blir inte urtvättat lika snabbt som rött hår, men samtidigt passar jag djävligt bra i rött hår (inte om man frågar Ilir, men jag och de flesta andra verkar hålla med iaf :))

I alla fall. Jag blekte håret och färgade det rött (bortsett från en svart fläck i nacken som jag verkar ha missat) men tröttnade på att ha en väldigt artificiell röd färg på det så jag började bleka för att färga det i en mer kopparröd nyans. Svarta fläckten strular fortfarande, jag vet inte om det är håret som är konstigt för igår satte jag blekning i stort sett bara på den och den är fortfarande väldigt mörk.

Grejen är att jag just nu har fläckigt och randigt och fulblont hår, och folk tycker att jag är snygg i håret? :/
Skall se ifall jag hinner färga det ikväll, för jag känner mig som en väldigt kort och ful giraff för tillfället.

Ikväll ...Deathwatch! Vi började spela förra lördagen och det verkar kul, även om jag egentligen hellre hade spelat vidare på Ophelia Severine och inte på en fjantig Titus ;) Men men, det är lite speluppehåll på vanliga Dark Heresy innan vi skall gå vidare med Ascension, så det är kul att testa något annat. Och spela man. Höhö /flex.
Nath funderar på att dra igång en spelgrupp till, men jag vet inte. Det räcker egentligen ganska bra att spela ~fyra timmar i veckan för mig, så vi får se vad det blir av det hela. Vi har ju egentligen en söndagsgrupp också, som vi verkar ha lagt ner eftersom Nath spelar rollspel i Ängelholm på söndagar numera :P

Ohwell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0