Talk about the living dead

Gårdagskvällen spenderades på soffan i sällskap av Kärleksmonster, där vi åt chips och tittade på först Futurama och sedan filmen Chopper Chicks in Zombie Town, vilken var klart över förväntan! Jag har bara "bra" erfarenhet av Troma hittills, har även sett Surf Nazis Must Die och en favorit; Cannibal the Musical. Får se ifall jag får fatt i fler roliga Troma-rullar :)

Nyss gick Nath utför dörren för att åka ned till Malmö, där han skall spendera lördagen. Imorgon spelar han rollspel, och jag åker som sagt till Lund. Som alltid när jag är ledig så känner jag mig fullbokad, fast å andra sidan kommer jag inte att behöva stå och städa eller tvätta hela min ledighet ^_^
Behöver för övrigt ta fram vilka datum jag vill vara ledig i sommar också så att jag kan matcha med Raif samt med min backup, mrrf.

Idag skall jag i alla fall spela Rift, umgås med Micke samt se på film var planen. Imorgon skall jag inom Väla en snabbis för att fixa en grej. Känns lite weak att ta sig hela vägen upp till Väla för något som kommer att ta, vad då, tio minuter att få köpt? Sedan hela vägen hem igen ;) Aja, det är för en god sak! Skall dock inte dra runt i alla affärer, har varit på Väla två veckor i rad nu och så spännande saker har de knappast därute :P
De senaste trenderna på t.ex. H&M har faktiskt varit en besvikelse. De gick från fult åttiotal till ännu fulare nittiotal. Varför inte fokusera på det som är dokumenterat snyggt från t.ex. 80? Gothen och hårdrocken hade en hel del sjukt snygga saker på gång där; istället säljs bara plagg i antingen neon- eller beiga färger, axelvaddar och oversized teeshirts som får folk att se ut som ägg. Gah! Vi som vill ha skintight, svart, leather and lace då? :<
Har dock en klänning jag köpte under denna period, nere i Köpenhamn t.o.m, som är en sådan där lilla svarta från 80-talet med kort kjol, låg rygg och spetsärmar :)

Nu skall jag spela lite Rift och sedan gå och köpa frukost, tror jag. Såvida inte min bror känner för att bjuda på brunch... Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0