Purple rain

Hemma igen från Väla. Kommer att stanna hemma hela kvällen också, jag och Stiff kom överens om att jag åker ner imorgon istället eftersom han inte var säker på när han skulle komma hem ikväll.

Om vi skall fjortisblogga lite kan jag ju berätta att jag köpte en knalllila ögonskugga och en ny eyeliner (min gamla var slut!) utöver det jag skulle köpa. Nu skall jag pilla lite paket och sedan skall jag käka lunch innan jag börjar städa och fixa här hemma. Skall bädda i nyinköpta lakan i sängen och plocka av lite här hemma - det är ju fest nästa helg så behöver ha det stiligt och fint här tills dess :3

Skall nog även fixa lite mer till min musikvideoplaylist, jag har en del nya låtar att stoppa in då den ordinarie repertoaren verkar tråka ut folk ;)

Ohwell ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0