One, two - testing

Hej.

Här har jag inte skrivit på ett par år nu. Tiden går snabbt när man har roligt, och när man jobbar. Jag ser på statistiken att det är några som kikar förbi här dagligen, men det känns mer som en bugg än som sanning för vem känner ens till att min gamla blogg finns nuförtiden?

Om mindre än två veckor fyller jag tjugosju. Det känns som en skrämmande stor siffra, för jag känner mig snarare tolv än över tjugo. Jag har ju någon form av fobi för siffran sju också, så jag hoppas att det känns bättre när jag fyller tjugoåtta om ett år. ...fan vad gammal jag börjar bli :<

Lite åldersnoja, det trodde jag aldrig om mig själv. Det känns bara som att resten av världen är så mycket yngre än migsjälv, och jag kan väl inte ärligt säga att jag har hunnit med allt jag har velat hinna med här i livet hittills. Jag får nog sätta trettio som tak där, annars kommer jag ju att stressa sönder innan jag ens hunnit vara tjugosju ett halvår :P

Så... Kanske man skall börja skriva här igen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0