Killing gives me satisfaction

Idag blir det inga drömreferat, jag minns inte alls vad jag har drömt tyvärr.

Bytte hårfärg igår igen. Var inte alls nöjd med den färgen jag hade, den kändes alldeles för mycket som en konstig mellanfärg. Nu är det lite mörkare brunt istället; "Kastanj" enligt kartongen. Känns redan bättre :) Får se ifall jag kanske kan få upp en bild här sedan för er som inte kommer åt Facebook och ser mina dagliga bilduppdateringar där :)

Ikväll blir det rollspel hemma hos Lethan. I vanliga fall spelar vi hos oss, men Lethan har två små barn som hade fått sitta ensamma hemma ifall deras far åkt hemifrån, så vi flyttar spelet hem till honom ikväll så att han också får vara med och spela :)
Får se ifall vi blir klara med äventyret vi kör just nu ikväll; det kändes som att vi kom långt förra gången, men vad vet jag - vi kanske inte ens är halvvägs ^^

Also: Köpte en rosa kanintröja igår. Får se hur lång tid det tar innan den dyker upp :) Den var söt och såg skön ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0