Bittida en morgon innan solen upprann...

Natten fredag till lördag drömde jag att jag var roadie för Mötley Crüe, och att jag var bra polare med både Vince och Tommy. Det var mest Tommy jag hängde med, dock. Mick och jag umgicks inte alls, och Nikki undvek mig.

I nättras drömde jag att jag försökte gömma mig för någon eller något genom att gå med i någon form av performancesällskap, där jag blev utplockad i sista sekund att vara clown på någon form av event. Jag fick en halvtimme på mig att presentera mig, och det var då den tid jag hade att komma in i clownrollen. Dock stod det någon jobbig snubbe i publiken och avbröt mig hela tiden, och lät folk svara på frågor helt random. Jag var jätteirriterad, för varje gång han lät någon ställa frågor så försvann mer och mer av min tid, samtidigt som jag ändå var tvungen att börja om på min improviserade halvtimmespresentation.

Jahopp. Jag vetefan, jag. Roadies och clowner? Tror mitt undermedvetna försöker få in mig på en ny, spännande karriär här ;)

Also: Gillar inte sommartid/vintertid-grejen. Snodde ni just en timme av mig!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0