Birds are very unneccessary, they can only do harm

Samma inatt igen. Jag vaknar mitt i natten och klarar inte av att somna om klokt igen, så sista halvan av natten ligger jag halvvaken och drömmer. Man blir inte utvilad av det, och det blir ju bara en ond cirkel. Får jag inte sova har jag lättare att bli stressad, blir jag stressad har jag svårare att sova. Underbart.

Solen skiner rakt in på oss även denna morgon. Det gör mig glad, jag gillar solsken så länge jag slipper sitta oskyddad i det. Det känns skönt att få varmare väder nu efter en lång, kall och slaskig vinter. Snön har mellan varven varit väldigt vacker, men man tröttnar ganska snabbt på den eftersom man inte längre är 12 år och har en awesome pulka. Eller overall. Eller termobyxor och moonboots och jag vet inte vad. Man hade fan bättre kläder för snö på den tiden då det var tänkt att man skulle växa upp i snö fyra månader om året ;)

Idag är det torsdag. För mig är det ju tisdag, iochmed mina två lediga dagar måndag-tisdag, men skall försöka hänga med i svängarna. Mitt jobb görs ju lite annorlunda på en torsdag gentemot en tisdag, så jag får hålla mig på spets där.

Jag är så trött på att inte få sova klokt. Min kropp klarar det fan inte, jag blir ju helt förstörd. Ömmar i muskler, känns som att jag har femton nerver i kläm och magen ser ut som en idiot. Bah! :<

Minns inte tillräckligt av vad jag drömde för att kunna ge ett referat. Hade med kollegor och järnvägar uppe i luften att göra, i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0