Take my breath away

Vaknade till lite för ett par timmar sedan och tyckte det kändes som att alla musklerna var OK, men nu när jag sitter här och skriver så känner jag att rumpan är lite stel och att jag är öm i händer och fötter. Jahopp, då slapp jag inte undan träningsvärk ändå :P
Det blev 25 situps igår också, efter jag var färdig med cyklandet :) Nu skall jag bara lyckas hålla motivationen uppe så att jag fortsätter också ^_^

Ikväll skall Nath spela rollspel och jag lär väl hänga vid datorn som vanligt. Om vädret tillåter blir det en cykeltur också :) Funderar på att cykla mer inåt stan, men vet inte alls vad det är för regler som gäller cykel här. Hemma har vi ju gång/cykel-vägar, men hur är det här i Scania? Får man cykla på trottoaren eller ej? Vill ju inte göra fel, liksom.

Sugen på ett par nya skor... Men titta på dem! De är ju bedårande! *länk*
Om jag hade haft obegränsat med pengar att handla kläder för så hade jag haft såååå pretty kläder, hoho ^^
Apropå kläder ja; tvättdag idag, får se ifall jag har något att ha på mig på jobb :P

Minns inte vad jag drömde under natten. Ugh :<

Ja, nej, idag blev det inte så mycket mer spännande än så. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0