Stiff as a corpse

Inflyttningsfest hos min bror igår. Var minsann lite vinglig när jag gick hem, men gick hem främst för att den huvudvärk jag började få innan jag gick över til Zzucken exploderade där någongång mot elva. Kom hem och föll i säng, och kunde först knappt sova på grund av skallebanget (som för den delen verkade stråla från nacken, men jag hade inte krafter till att försöka massera bort det och jag var orolig att jag skulle förvärra det) men lyckades till slut. Sedan tror jag att jag vaknade till under natten och fortfarande hade ont, men nu är det bättre. Nacken är dock fortfarande stel som satan, så får se ifall jag ens försöker hitta på något idag.

Den här veckan är jag faktiskt lite bakfull, till skillnad från efter förra festen. Konstigt, drack mer sist och sov mindre, så varför jag idag mår sämre än förra söndagen får vara ett mysterium.

Tror fan jag skall gå ut och lägga mig på balkongen en stund med min bok... Solen skiner inte, men det ser så härligt svalt ut därute. Lär väl frysa ihjäl lagom tills Nath kommer hem, men hey, det fixar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0