Omg lasers pew pew

Vaknade med halsont idag. Känns svullet och ömt, och hoppas verkligen på att det bara beror på att jag blivit nedkyld under natten och inte att jag har förkylning på gång... Ohwell. Det löser sig. Får försöka kurera med lite té när jag kommer till jobb sedan.

Kom just ur duschen, och funderar på varför jag inte orkat duscha på morgnarna på sistone? Det är ju fan så mycket skönare än att bara köra skallen i duschen och tvätta håret :) Tidigare duschade jag ju varje morgon, så vet inte riktigt var jag blev lat och slutade med det :P Med tanke på hur förtjust jag är i att stå under rinnande varmvatten så är det ju lätt en sådan där liten sak som gör att dagen känns så mycket bättre ;)

Igår fick vi lite kläder tvättat! Nu finns i alla fall liiite större valmöjlighet till vad man skall ha på sig, woo!

Also; Rollspelande gick bra. Det var en hel del offande, men det var mest bara kul att få garva av sig lite. Plus att vi varvade rollspelandet med vårt tvättpass, så det blev ett par extrapauser så att jag eller Nath fick springa nedom tvätten.

Helgen är hittills planlös, men har en hel del småprojekt att arbeta på så kommer nog att sitta klistrad framför Illustrator ändå ;) Skall se ifall jag inte får lite tid till Rift också, så att jag får ge det en klok sista chans nu denna månad.

Här får ni en preview på ett skepp jag arbetar med:

Det saknas ju uppenbarligen en hel del arbete på det ;)


English translation: Woke up with a sore throat today. Hopefully it is just that I've been chilled during night, and not a cold. Will try to cure it with some tea when I get to work.

Took a morning shower and now I wonder why I don't do this every morning anymore? I love warm water and taking a full shower sure beats just sticking your head in the shower to wash the hair. I used to take a shower every morning, but then I got lazy and snoozed instead.

We did some laundry yesterday, along as roleplaying, so we were running down time and again to fill machines and dryers. RPG was fun, we had some offing where we didn't really focus on the game but we had a good time so careface ;)

Don't really have any plans for the weekend, but I have some projects waiting so my guess is that I will be busy with Illustrator :) Will perhaps do some Rift:ing too, to give the game another chance before the month passes.

I uploaded a preview of a space ship I am working on, it is far from complete so don't judge too hard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0