Nobody puts Baby in a corner!

Tänkte inviga dagen med en långdusch, men det får bli en hårtvätt istället. Alldeles för nyvaken för att orka duscha nu :P Får ta och duscha efter jobb istället, innan vi skall spela rollspel. Deathwatch ikväll! Nytt äventyr också, eftersom vi spelade klart det förra förra gången :) Undrar om vi kommer att få möta något annat än tyranids?

Det blev inget tecknande igår när jag tittade på Nath när han tränade. Det blev inte så mycket tittande på Nath heller, han stod på andra sidan rummet och det var väldigt svårt att se något. Min egen träning bestod i rask promenad hemåt (tog typ 20 min), vilket kändes i benen när vi kom hem ^^ Hann med mina 30 situps också, så jag fick i alla fall lite gjort :) Ikväll blir det än mindre träning, eftersom vi skall spela rollspel strax efter vi kommit hem.

Nu skall jag (igen) leta rätt på något jag kan ha på mig idag. En vacker dag kommer jag fan att gå naken till jobb istället... Eller nej, haha :D


English translation: Was thinking of starting the day with a looong shower, but then I got stuck in front of the computer. Will take a shower before RPG tonight instead. Deathwatch again, this time I hope we get to see something apart from 'nids!

Didn't use my sketch book yesterday, and could hardly see Nath anyway since he was standing as far away from me as possible at practice.
My own workout for yesterday was 30 situps and the fact that we took a brisk walk home when his practice ended = app. 20 minutes.

Time to find a suitable outfit for today. It bores me, and some day I'll prolly just walk naked to work. On the other hand ...NO :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0