Standing on the shores of destiny

Fyller min iPod med lite mer musik; man lyssnar väldigt snabbt igenom 866 låtar har jag märkt, och eftersom jag har plats för mer än 10.000 låtar känns det ju lite snålt att inte ha i mer än så ;)

Utbildning på jobbet igår, skall fortsättas idag. Vi fick lära oss om sociala stilar, en beteendevetenskaplig lära, och märkte sedan att det i viss mån var applicerbart på människor vi träffade efteråt. Skall fortsätta idag på eftermiddagen :)

Rollspel igår, första spelningen i Dungeons and Dragons för mig på flera år, vilket var riktigt bra. Kändes skönt att få spela lite "riktigt" rollspel igen ,) Känns som att man relativt snabbt börjar komma in i spelsättet, trots att det är ett tag sedan. Tja, vi spelade ju faktiskt ganska friskt när jag väl bodde hemma på min ö, så :)
Jag tycker att det verkar som att vi har en bra grupp också, även fast vissa saker inte verkar klaffa klokt. Hoppas dock på att det kanske ändras lite, jag orkar inte bli på dåligt humör hur som helst...

Ikväll skall jag simma efter jobbet, och sedan skall jag spela lite och se ifall jag orkar levla till 73 ikväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0