Here be dragons

Såg random lökig vampyrrulle igår, "Vlad". Inget särskilt att hänga i julgranen, men fungerande tidsfördriv ändå.

Idag skall jag städa, prova skor och köpa sprit till nästa helg, och städa mer. Jag misstänker att jag kommer att vara gråhårig innan helgen är över, jag känner mig väldigt stressad. Nåväl, det är idag som blir lite tung; imorgon kan jag vara hemma hela dagen och fara runt bäst fan jag vill för att bli klar med saker, och det är ju lite roligare så.

Lyssnar på Iced Earth och deras Horror Show-album, evigheter sedan sist. Känns lite sådär ...nostalgiskt. Jag lyssnade ju en hel del på den plattan när jag var runt arton :)

Jaja, dags att sluta sitta här och ranta och gå och göra något viktigt istället. Kanske blir jag liiiite mindre stressad om jag faktiskt gör det jag skall göra idag istället för att undvika the task at hand och istället göra allt annat? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0