Brain rot


Jag gillar ju förvisso att slippa skaka av köld när jag går itll jobbet om dagarna, men jag är inte helt säker på att jag är särdeles förtjust i den oerhörda värmeböljan vi plågas av just nu. Faktum är att jag är livrädd att jag skall bränna mig sönder och samman i stunden jag sätter foten utanför dörren; det är fan i mig gassande solsken och minst tusen grader varmt därute.

Nedförbi Malmö idag, bytte in den klänning jag köpt i storlek Medium mot en i X-Small istället. Lilla bytet, haha, och kommer nog att dubbelkolla alla möjliga size charts innan jag beställer från nätet igen ;) Jag är uppenbarligen lite smalare än jag fått för mig :P

Fest ikväll, skall alltså ut och göra Helsingborg osäkert ;) Imorgon skall jag vara bakfull samt städa sovrummet. Planer planer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0