Ugly duckling

Hemma från jobbet igen. Räknar med att det är sista dagen hemma idag och att jag skall orka jobba imorgon igen.
Jag har tappat läsare. Jag har bara hälften nu av vad jag hade tidigare. Lite trist, faktiskt. Roligare att skriva här om någon faktiskt läser. Skillnaden på att ha en pappersdagbok eller en blogg med lösenord gentemot att ha en öppen blogg är ju just att man gärna vill ha lite läsare. Detsamma gäller ju när jag hade mitt Elfwood-galleri och mitt konto på Haket; någon form av feedback är alltid uppskattat. Ohwell.

Drömde en massa spännande saker men minns inget av det. Typiskt, när någon del av mig faktiskt får lite action going on så minns inte resten av mig det dagen därpå. Pssh.

Låg och filosoferade över sms tidigare. Inte så mycket texten i sig utan snarare de där som brukade skicka till mig. Jag var sexton, ung och ...um... snygg, I guess, och de var "förtjusta" i mig. Sedan växte jag upp och de försvann. Jag undrar egentligen vad det var som hände där? Ingen idé att fråga heller; har bara kontakt med en av dem alla idag och han svarar aldrig när jag skriver till honom på msn ;)

Jag saknar alla mina gamla bilder. Oh gudars, om jag hade haft dem kvar hade jag varit så glad. Alla bilder på en ful ankunge som just insett att hon är svan.

...drömde jag om min syster?

Kommentarer
Postat av: t00b

Bara för det måste jag dra ett skämt som en av de gamla gubbarna, tillika chef, på Rikspolisstyrelsen drog på ett möte (när jag fortfarande jobbade där).





Vet du varför kvinnor över 20 inte leker kurragömma?







Det är ingen som letar efter dem! ^_^





För att citera dig själv - "Du är för gammal" =D



Nej skämt och sido, men det handlar inte så mycket om utseende tror jag utan att man inte har samma bekantskapskrets efter att man slutat skolan. Man flyttar, byter jobb och en massa annat som gör att man tappar kontakten. Jag har tappat kontakten med massa människor sedan jag flyttade från Karlskoga. Att man skaffar ett förhållande gör också en del ;)

2009-01-08 @ 20:21:51
URL: http://t00b.blogg.se/
Postat av: Elenaria

Jag har ett fåtal av dem. Inte många. Men ett par. Jag skickar dem via mail nån dag, my dear!

2009-01-12 @ 18:44:50
URL: http://pointyear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0