Försvinn du som lyser

Jag har legat illa nu i nättras, så min vänstra handled gör ont och är lite svullen. Svullnaden har redan börjat gå ner, men det är fortfarande märken på den efter hur jag legat på den och haft den böjd.

Minns inte vad jag drömde, men det var något som var ...logiskt? Jag vaknade i alla fall inte upp och kände mig förvirrad över vad jag haft  för mig, så jag förutsätter att det var en bra dröm, mer eller mindre.

Rollspel ikväll, och leka med min nya mobil såvida den inte bestämmer sig för att dyka upp imorgon istället. Tror att jag kan tracka den på sidan där jag köpte den, så :) Den ligger tydligen sorterad i Malmö och väntar på att levereras, så snabba bud här alltså :D

Jag har väl inget sådär jätteupphetsande att skriva om just nu, dels för att jag är trött och allmänt utmattad och dels för att well, jag är en tråkig person :P Mina dalande läsarsiffror talar ju ganska tungt för den ståndpunkten också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0