You were never my friend

På sistone har jag tänkt mer och mer på en sak som stör mig alldeles för mycket. Jag vet inte vad jag skall göra för att koppla bort det hela, det är ändå två år sedan det hände så det är ju inget man kan göra något åt NU, men samtidigt känner jag mig "ganska" (heh) illa berörd av det hela, och vill bara få det ur skallen.
Jag vill inte skriva det svart på vitt här, med tanke på att det finns en risk att personen som är inblandad glider förbi och läser, eftersom personen verkar ha mer koll på mig än jag har på personen, men skulle ni fråga, i synnerhet på msn, så kan jag mer än hinta om vad det gäller.

Jag är relativt blodstörstig i frågan, för att vara ärlig. Jag hade inte tackat nej till lite våld i en viss riktning, även fast jag sanningen att säga inte alls är intresserad av att skada folk. Självfallet tänker jag inte skicka någon form av squad mot personen, men... jag önskar personen ändå illa. Gärna så illa personen gjorde mig.

Må du bli levande äten av myror, du vedervärdiga djävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0